НАШІ ПАРТНЕРИ:



» Міфи та реальність
Вірю - не вірю, або спростування найпоширеніших міфів про автомобільні покришки.
Експертам з продажу часто доводиться чути різні міфи щодо вибору, покупки і експлуатації шин. Хто і навіщо поширює недостовірну інформацію - незрозуміло. Однак в результаті недостатньої проінформованості страждають самі ж автомобілісти. Власники авто або переплачують там, де могли заощадити, або отримують вироби, які не підходять для їх умов експлуатації. Оскільки інтереси клієнтів для нас понад усе, ми підготували добірку найбільш поширених помилок і їх спростувань. Сподіваємося, що це допоможе вам у виборі шин до нового сезону.
Наскільки важливі рік і країна виробництва:
Один з найбільш часто зустрічаються міфів - «гума повинна бути обов'язково свіжою».
Думка експерта. Не плутайте шини з гарячими пиріжками з печі! Парадокс цієї помилки полягає в тому, що для підвищення експлуатаційних властивостей і довговічності покришок бажано, щоб вони «вилежатися» якийсь час. Тільки після деякого періоду після випуску з конвеєра покришки знайдуть здатність ефективно протистояти пошкодженням, деформаціям, проколам і появам гриж (гуль). Весь секрет в тому, що після заводського процесу вулканізації в шинах повинні повністю стабілізуватися всі хімічні і фізичні процеси. Лише в такому випадку шина знайде максимальну міцність і зносостійкість. В ідеалі покришки з моменту виготовлення повинні «відлежатися» не менше 6 місяців при правильних умовах зберігання.
Іншою досить популярною вигадкою є твердження, що країна виробництва має великий вплив на якість шин.
Думка експерта. Якщо говорити на чистоту, то частка правди в цьому є. Але тільки не тоді, коли мова йде про іменитих світових брендах. Для них країна виробництва вибирається з міркувань грамотно побудованої логістики доставок, але ніяк не з принципу здешевлення і зниження якості продукції. Приміром, компанії Michelin належать 69 заводів в 19 країнах світу. і їх число входить і свій завод з виробництва спеціального фірмового обладнання. Французька компанія здійснює повний контроль за виробництвом продукції свого бренду на всіх етапах. Сировина на заводи подається централізовано, обладнання встановлено однакове як на європейських, так і на китайських і російських підприємствах. Всі лінії підготовки виробів автоматизовані, втручання операторів мінімально, завдяки чому виключені випадки браку через людський фактор. Сировина і готові шини проходять строгий контроль якості, в тому числі і автоматизований, що виключає випуск непридатних до експлуатації виробів. Зрештою, компанії зі світовим ім'ям не стали б ризикувати своєю репутацією, випускаючи товари неналежної якості.Ось вам ще один приклад для більшої переконливості. Ніхто в світі не сумнівається в якості і надійності продукції компанії Apple. І нікого не бентежить той факт, що iPhone виготовляється в Китаї. Не приховуємо, що для покришок економного сегмента країна виробництва дійсно може мати значення. Але цей фактор не має ніякого значення для виробів лідерів галузі.
Чи варто купувати всесезонку і чи будуть ефективні шиповки на асфальті
Більшість водіїв вважають, що економічно набагато вигідніше купити всесезонні покришки замість того, щоб купувати окремо зимовий і літній комплекти.
Думка експерта. Насправді це одна з найбільших помилок. Справа в тому, що всесезонні шини влітку стираються набагато швидше, ніж звичайні літні. Ресурс по пробігу у них приблизно в два рази менше. Крім того, водія очікують додаткові витрати, пов'язані з експлуатацією такого виду гуми. Адже всесезонні покришки м'якші, ніж літні, і вони мають більші блоки, тому і опір коченню у них буде вище. В результаті середня витрата палива збільшиться приблизно на 0,5 л на кожну сотню кілометрів пробігу. При самих приблизних розрахунках виходять такі цифри:Якщо середній пробіг за рік становить 15 тис. Кілометрів, то додаткові витрати складуть: 15000/100 * 0.5 = 75 л * 20 грн = 1500 грн на рік. При цьому якщо врахувати, що середній термін експлуатації для літніх покришок становить 3 роки, а для зимових - 5 років, то навіть без урахування зимового періоду отримаємо близько 4500 грн переплати.При цьому слід враховувати, що «всесезонки» істотно поступаються за характеристиками безпеки зимовим шинам, а при температурі нижче мінус 10 градусів Цельсія на них і зовсім небезпечно їздити.Необхідно також відзначити, що всесезонні шини по своїх експлуатаційних властивостей поступаються як річним, так і зимовим. У них значно гірше керованість, гальмування і стійкість на дорозі. Тому в деяких країнах на законодавчому рівні заборонені всесезонні шини.
Ще одним міфом є ​​думка, що шипована гума має низьку ефективність гальмування на асфальті і на снігу.
Думка експерта. Років 10-20 тому з цією тезою навряд чи було б посперечатися. Але, на щастя, технології не стоять на місці. У сучасних шипованих покришках конструкція виконана таким чином, що шипи «ховаються» всередину протектора при гальмуванні на асфальті. Таким чином виходить, що в зоні контакту працюють тільки блоки малюнка протектора, забезпечуючи надійне зчеплення на твердому покритті і на снігу.При цьому негативний вплив шипів на асфальтоване покриття зведено до мінімуму. Час розгону і гальмування збільшуються лише незначно, в порівнянні з показниками фрикційної гуми. І це пояснюється лише збільшенням загальної маси покришки за рахунок наявності в протекторі металевих елементів. При цьому різниця в довжині гальмівного шляху становить не більше 10%. Але найважливіше те, що на льоду шиповка працює в 1,5-2 рази ефективніше, порівняно з «липучкою». Так, якщо на асфальті гума з шипами поступиться нешипованной 4 м гальмівного шляху, то на льоду вона їх відіб'є десятикратно.
Вибирайте шини грамотно і будьте у всеозброєнні до зимового сезону!
Y2E2OG