НАШІ ПАРТНЕРИ:



» 5 помилок автовласників

1. Всесезонні шини - це можливість заощадити
Всесезонних шин не буває і будь-яка економія у вигляді купівлі шин з маркуванням «M + S» для цілорічної експлуатації може вийти боком, тому що такі шини втрачають свої властивості при температурі нижче нуля.

2. Перевіряти тиск у шинах можна «на око».
Найбільш популярний спосіб - поштовхати колеса. Велика кількість власників вважають що цього достатньо щоб перевірити колесо. Таке ставлення до тиску в шинах небезпечно - зниження тиску всього на 0.3 атмосфери від номінального зовсім непомітно «на поштовх», але знижує ресурс шини майже в 1.5 рази. Різниця тисків на колесах однієї осі в 0.4 атмосфери вже помітно позначається на керованості. Правильно визначити тиск можна лише за допомогою манометра і робити це не рідше ніж раз на місяць рекомендують спеціалісти.

3. Чим більше малюнок протектора, тим краще прохідність.
Помилка залишилося з часів, коли єдиною «прохідним» шиною була легендарна «сніжинка». Насправді прохідність в першу чергу залежить від здатності протектора шини до самоочищення, а це властивість далеко не завжди супроводжується «агресивним» малюнком.

4. Зимові шини можна ставити лише на провідну вісь.
Найнебезпечніша помилка. Подібне рішення допоможе лише у двох ситуаціях - при стартуванні автомобіля і при русі по глибокому снігу. Гальмівні властивості, і вже тим більше керованість при цьому стають непередбачуваними. Навіть на літніх шинах передбачуваність поведінки автомобіля буде вище, тому що коефіцієнт зчеплення з дорогою у всіх коліс буде однаковий.

5. Взимку найкраще їздити на шипованих шинах.
Далеко не факт. В умовах великих міст основне зимове покриття - це мокрий асфальт, іноді покривається кіркою льоду або невеликим шаром снігу. У цих умовах очевидних переваг у шпильок практично немає, а їх основний недолік - погане поводження автомобіля взутого в шипи на асфальті - виходить на перший план.

 

 

Y2VmNjg1ZG